IV.1) OPIS 
              
              IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: 
              Przetarg nieograniczony
              
              
              IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
              
                Nie
                
                  
                  Informacja na temat wadium
                  
                  
            
              
              
              IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
              
                Nie
               
                  
                  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
                  
                  
       
              
              
              
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              
              
                Nie
                
                
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                
                Nie
                 
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
              
              
              
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              
              
                Nie
                
                
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                
                Nie
                 
                
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                
                Nie
                 
              
              
              
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              
              
              
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              
              
                Liczba wykonawców  
                
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  
                
                Maksymalna liczba wykonawców  
                
                Kryteria selekcji wykonawców:
                
                
              
              
              
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              
              
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                
                
                
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                
                
                  
                  Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
                  
                  
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
                
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                
               
                Nie
                  
                  Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
                  
                  
        
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
                
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                
                
                
                 
                
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                
                
              
              
              IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
              
              
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
              
              Nie
              
                
                Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
                
                
     
              
              Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
              
              
              Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
              
              
               
              
              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich udostępnienia:
              
              
              
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              
              
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              
              
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
              
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              
              
              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              
                
                
Czas trwania: 
                
                
                
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                
                
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                
                
              
              
              IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
              
              IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
              
              IV.2.2) Kryteria
              
              | Kryteria | Znaczenie | 
| CENA | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
              
              IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
              
              
Tak
               
              
              IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
              
              IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
              
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              
              
              
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
               
              
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
               
              
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              
              
              
              Informacje dodatkowe
              
              
              
              
              IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
              
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              
              
              
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              
              
              
              Wstępny harmonogram postępowania:
              
              
              
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
               
              
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              
              
              
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
              
              IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
              
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              
              
              
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              
              
                
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
              
              IV.4) Licytacja elektroniczna  
              
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              
              
                
              
              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              
              
                
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
              
              
                
              
              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              
              
                
              
              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              
                
                  Czas trwania: 
                  
                    
                
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                
              
           
                Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
                
                Data: 
 godzina: 
                
              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              
              
                
              
              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              
              
                
              
              
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              
              
                
              
              
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              
              
                
              
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
                
              
              IV.5) ZMIANA UMOWY
              
              Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
              Tak
              
                
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                
                
termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w przypadku utrzymujących się po okresie objętym zamówieniem, nie sprzyjających warunków pogodowych(np. niskich temperatur, występujące obfite opady śniegu, oblodzenia dróg), Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianom w przypadku zmiany stawki urzędowej VAT.
              
              IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
              
              
              IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
              
              
              
              Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
              
              
              
              IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
              
              Data: 
2018-09-11, godzina: 
10:00,
              
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              
              
            
              
              Wskazać powody:
              
              
              
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              
>
              
              
              IV.6.3) Termin związania ofertą: 
              
                do: 
             
                okres w dniach: 
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
             
              
              
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
              
              
              
              IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
              
               
              
              IV.6.6) Informacje dodatkowe:
              
              
             
           
     
            
              
        
                
                | Część nr: | 1 | Nazwa: | wynajem wraz z kierowcą pługopiaskarki wyposażonej w pług odśnieżny | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżania dróg, usuwania i łagodzenia śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | wynajem wraz z kierowcą pługopiaskarki wyposażonej w pług odśnieżny | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie dróg, usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 3 | Nazwa: | wynajem wraz z operatorem ładowarki o pojemności łyżki od 0,5 do 1,5 m3, | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wynajem wraz z operatorem ładowarki o pojemności łyżki od 0,5 do 1,5 m3, pożądana wielkość łyżki 1 m3 do sporządzania mieszanki solno-piaskowej oraz załadunku posypywarek 
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 4 | Nazwa: | wynajem wraz z kierowcą ciągnika o napędzie na 4 koła z pługiem odśnieżnym i piaskarką  z przeznaczeniem głównie do odśnieżania dróg gruntowych | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie dróg, usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 5 | Nazwa: | wynajem wraz z kierowcą ciągnika o napędzie na 4 koła z pługiem odśnieżnym i opcjonalnie z piaskarką z przeznaczeniem głównie do odśnieżania dróg gruntowych | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie dróg, usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 6 | Nazwa: | wynajem wraz z kierowcą  lekkiego ciągnika o max masie całkowitej 2,5 ton z pługiem odśnieżnym i z piaskarką zawieszaną lub ciągnioną o ładowności od 0,5 do 3,0 ton, głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie dróg, usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 7 | Nazwa: | wynajem wraz z kierowcą  lekkiego ciągnika o max masie całkowitej 2,5 ton z pługiem odśnieżnym i z piaskarką zawieszaną lub ciągnioną o ładowności od 0,5 do 3,0 ton, głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie dróg, usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki,
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 8 | Nazwa: | wynajem wraz z kierowcą  lekkiego ciągnika o max masie  całkowitej 2,5 ton z pługiem odśnieżnym i opcjonalnie z piaskarką o max ładowności do 3 ton, głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie dróg, usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki,
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 9 | Nazwa: | wynajem wraz z kierowcą  lekkiego ciągnika o max masie całkowitej 2,5 ton z pługiem odśnieżnym i opcjonalnie z piaskarką o max ładowności do 3 ton, głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a)	odśnieżanie dróg usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki,
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpiemia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 10 | Nazwa: | wynajem ładowarki lub koparko-ładowarki na podwoziu kołowym wraz z operatorem głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników, ścieżek rowerowych, placów i parkingów | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie dróg, usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 11 | Nazwa: | wynajem ładowarki lub koparko-ładowarki na podwoziu kołowym wraz z operatorem głównie z przeznaczeniem do odśnieżania chodników, ścieżek rowerowych, placów i parkingów | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie dróg, usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki,
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 12 | Nazwa: | wynajem ładowarki lub koparko-ładowarki na podwoziu kołowym wraz z operatorem do odśnieżania dróg gruntowych i utwardzonych | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie dróg, usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki,
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 13 | Nazwa: | wynajem ładowarki lub koparko-ładowarki na podwoziu kołowym wraz z operatorem do odśnieżania dróg gruntowych i utwardzonych | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:odśnieżanie dróg, usuwanie i łagodzenie śliskości zimowej dróg przy użyciu środków uszorstniających tj. piasku, soli drogowej i mieszanek piaskowo-solnych oraz/lub solanki,
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 14 | Nazwa: | wynajem wraz z kierowcą samochodu ciężarowego typu wywrotka o ładowności powyżej 5 ton max do 16 ton  do wywozu śniegu | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wywożenie nadmiaru śniegu
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 15 | Nazwa: | wynajem wraz z kierowcą samochodu ciężarowego typu wywrotka o ładowności powyżej 5 ton max do 16 ton do wywozu śniegu | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wywożenie nadmiaru śniegu
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 16 | Nazwa: | wynajem wraz z operatorem ładowarki lub koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 0,8 do 3,0 m3 do załadunku śniegu | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wynajem wraz z operatorem ładowarki lub koparko-ładowarki o pojemności łyżki od 0,8 do 3,0 m3 do załadunku śniegu
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 17 | Nazwa: | wynajem wraz z operatorem ładowarki o pojemności łyżki od 0,5 do 1,5 m3 do załadunku śniegu | 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia  (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wynajem wraz z operatorem ładowarki o pojemności łyżki od 0,5 do 1,5 m3 do załadunku śniegu 
 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90620000-9, 
 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 
Waluta: 
 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 2018-11-01
data zakończenia: 2019-03-31
 5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie | 
| cena | 60,00 | 
| czas przystąpienia do usuwania skutków zimy | 40,00 | 
6) INFORMACJE DODATKOWE: