Menu Zamknij

SPP – płatność moBILET

moBILET stanowi wygodną i nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego systemu wnoszenia opłat za strefę płatnego parkowania. Daje to kierowcom możliwość zakupu biletu parkingowego zawsze i wszędzie (24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu) bez konieczności szukania parkomatu czy posiadania gotówki na jego zakup. Opłacając postój rozliczamy się za rzeczywisty czas parkowania, a dzięki funkcji przedłużania parkowania, nie musimy np. wychodzić z kolejki by dokupić kolejny bilet.

moBILET działa na zasadzie elektronicznej portmonetki (prepaid) na indywidualny rachunek moBILET, otrzymany podczas rejestracji lub bezpośredniego obciążania wcześniej zweryfikowanej karty płatniczej. Podczas płatności kartą płatniczą system blokuję kwotę niezbędną do pokrycia parkowania, a w przypadku wcześniejszego zakończenia, niewykorzystane środki zostają zwrócone. Użytkownik samodzielnie z poziomu aplikacji może wybrać najwygodniejszą dla niego formę płatności. W celu dokonać wpłaty na konto Użytkownik może skorzystać z tradycyjnego przelewu bankowego, karty kredytowej, szybkiego e‑transferu poprzez panel użytkownika lub bezpośrednio z aplikacji mobilnej (usługa dostępna na wybranych platformach).

Rozpoczęcie parkowania – procedura aktywacji biletu parkingowego:

  • uruchomienie aplikacji
  • wybór podstrefy oraz maksymalnego okresu ważności biletu
  • zatwierdzenie wybranego biletu (system łączy się z serwerem za pomocą Internetu, gdzie informacja o rozpoczęciu parkowania zostaje zapisana w bazie danych)
  • kierowca otrzymuje potwierdzenie rozpoczęcia naliczania czasu postoju,
  • bilet zostaje zapisany w pamięci aplikacji na telefonie, dzięki czemu można go wyświetlić
    w dowolnym momencie
Skip to content